همه چیز در مورد صندل مردانه مناسب

همه چیز در مورد صندل مردانه مناسب ؛ با آغاز فصل تابستان و فصل گرما دیگر پوشیدن کفش و کتانی به اندازه قبل مرسوم نیست. به دلیل گرمای بسیار زیاد در این فصل، خیلی از افراد ترجیح می دهند برای موقعیت های ساده از صندل ها استفاده کنند.

اگر شما هم قصد دارید که یک استایل با صندل مردانه زیبا داشته باشید، ادامه مقاله را دنبال کنید. ما در این مقاله به طور کامل در مورد انواع صندل ها و این که چگونه می توانید یک استایل زیبا با صندل داشته باشید توضیح داده ایم.

همه چیز در مورد صندل مردانه مناسب|شهرصندل

انواع صندل مردانه

  • انواع صندل مردانه از نظر جنس:

تمام صندل‌ های موجود در بازار از یک جنس ساخته نشده ‌اند بلکه از متریال‌های مختلفی جهت تولید آن‌ها استفاده شده است. از جمله بهترین و با کیفیت ‌ترین محصولات موجود در بازار صندل‌هایی هستند که از جنس چرم طبیعی ساخته شده‌اند. آن‌ها دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند و طبیعتاً قیمت بالایی هم دارند. علاوه بر آن‌ها صندل‌های پلاستیکی، چوبی و غیره را نیز می ‌توانید در میان مدل‌های موجود در بازار مشاهده نمایید.

  • از نظر طرح و مدل:

هم چنین انواع صندل مردانه از نظر طرح و رنگ ظاهری نیز با هم تفاوت دارند. آقایان شیک‌ پوش در هنگام انتخاب صندل به این خصوصیت توجه ویژه دارند. به عنوان مثال شما صندل‌های لا انگشتی مردانه را مشاهده می‌کنید که در میان جوانان پرطرفدار هستند. آن‌ها همان‌ طور که از نامشان پیداست، دارای بند کوچکی هستند که بین دو انگشت پا قرار می‌گیرد.

این صندل ها از جمله سبک‌ ترین مدل های صندل راحتی مردانه به شمار می‌آیند. مدل‌های بنددار، دسته دیگر از صندل‌ها هستند که در قسمت پشت دارای بند بوده و مانع حرکت پا در داخل صندل می‌شوند و از راحتی بیشتری برخوردارند و از این رو برای پیاده‌ روی طولانی مدت مناسب ‌تر هستند. نوع دیگر، صندل‌های اسپرت مردانه می‌باشند که از نظر ظاهری از جمله مدل‌های شیک به شمار می‌آیند و شما می‌ توانید آن‌ها را با استایل اسپرت خود ست کنید.

  • از نظر نوع زیره:

همه چیز در مورد صندل مردانه مناسب؛ اگر نوع زیره انواع صندل مردانه را ملاک دسته‌ بندی آن‌ها قرار دهیم می‌توانیم آن‌ها را به دو دسته کلی تقسیم کنیم. دسته اول، صندل‌های دارای زیره تخت و بدون پاشنه که راه رفتن با آن‌ها بسیار راحت است و اگر در طول روز ساعت‌ها پیاده ‌روی می ‌کنید بهتر است به سراغ انتخاب این مدل‌ها بروید.

گروه دوم، صندل‌های پاشنه ‌دار هستند که دارای پاشنه‌ هایی در مدل‌های مختلف از جمله ضخیم یا نازک هستند. اگر جذابیت و زیبایی ظاهری، اولویت اول شما برای انتخاب صندل است این مدل‌ها گزینه خوبی برایتان محسوب می‌شوند.

استایل مناسب صندل مردانه

  • صندل با شلوار:

اگر هوا آفتابی نیست و یا این که می خواهید کمی ظاهر رسمی تری داشته باشید، می توانید از صندل و شلوار بلند استفاده کنید. برای ایجاد تعادل مناسب بین صندل و شلوار خود، می توانید از شلوار های جین کم رنگ و صندل چرم استفاده کنید.

به همراه این دو می توانید یک تی شرت ساده نیز بپوشید. برای استایل با صندل مردانه باید گفت که اگر فرد لاغری هستید، می توانید قوزک پا هایتان را نپوشانید. برای این کار لازم است که از شلوار های کوتاه استفاده کنید و یا شلوار های بلند خود را کمی تا کنید.

  • صندل های چرمی:

در بین تمامی صندل های موجود، زیبا ترین و پر کاربرد ترین آن ها، صندل های چرمی هستند. صندل های چرمی نیز مدل های بسیار زیادی دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

برای استایل با صندل مردانه خوب است بدانید که صندل های چرمی علاوه بر زیبایی، تنوع رنگ را نیز در اختیار شما می گذارند. هم چنین یکی از خوبی های صندل چرم مردانه این است که می توانید آن ها را هم با لباس های راحتی و غیر رسمی بپوشید و هم این که از آن ها همراه لباس های لوکس و اسپرت استفاده کنید.

همه چیز در مورد صندل مردانه مناسب|شهرصندل

  • در انتخاب رنگ دقت کنید:

یکی از نکات مهم دیگر در انتخاب استایل با صندل، رنگ ها هستند. همیشه رنگ هایی که انتخاب می کنید باید با هم هماهنگی داشته باشند تا زیبا به نظر برسند؛ به همین دلیل اگر مهارت زیادی در انتخاب رنگ برای استایل با صندل مردانه ندارید، سعی کنید که ریسک نکنید و به روش ساده تک رنگ پیش بروید.

تمام رنگ ها را یکی کنید تا مطمئن شوید که اشتباه نمی کنید؛ اما اگر خیلی دوست دارید که استایل شما یک رنگ نباشد، می توانید از ترکیب های ساده استفاده کنید. برای مثال آبی و مشکی یک مکمل جذاب و کامل برای یکدیگر هستند که می توان از آن ها برای تیپ های غیر رسمی استفاده کرد.

نکات خرید صندل مردانه

قیمت در خرید صندل مردانه اولین فاکتور مهم محسوب می‌شود. عوامل مختلفی چون جنس، کیفیت دوخت، طراحی زیبا و غیره بر روی قیمت این وسیله‌ی کاربردی اثرگذار هستند. شما عزیزان باید باتوجه به درآمد و علاقه‌ی خود اقدام به خرید صندل با کیفیتی نمایید.

زیبایی ظاهری هم در هنگام خرید صندل مردانه بسیار مهم است، چون بالاخره کفشی که به پا می‌کنید باید علاوه بر راحتی، زیبایی خاصی هم داشته باشد تا نظر طرف مقابل را به خود جلب کند.

از بین صندل‌های مردانه‌ ای که در بازار موجود هستند، جنس چرمی معمولا خواهان بیشتری دارد بسیار سبک و منعطف هستند.

به پاشنه‌ی صندل هم توجه نمایید، از خرید صندل‌های تخت و فاقد پاشنه بپرهیزید، چون با ستون فقرات شما فشار وارد می‌ شود. سعی کنید صندل را با جوراب بپوشید، تا پای شما در اثر ایجاد عرق، بوی بد نگیرد.


“راهنمای خرید کفش صندل مردانه در انواع مدلهای مختلف”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *