راهنمای خرید کفش اداری مردانه

راهنمای خرید کفش اداری مردانه همه افراد برای حاضر شدن در مراسم‌های مختلف نیاز دارند که لباس مناسب بپوشند، بنابراین کفش‌ها نیز باید با لباس ست شوند. خرید کفش اداری رسمی مردانه یکی از انواع کفش است که بسیاری از افراد به دلیل موقعیت کاری خود و شرکت در جلسات رسمی استفاده بسیاری از آن می‌کنند.

حتی اگر کارمند هم نباشید، حداقل سالی پنج یا شش بار به مراسم‌های خاص و مهمانی دعوت می‌شوید که نیاز به کفش اداری رسمی خواهید داشت. فرقی نمی‌کند که خانم باشید یا آقا به هرحال داشتن یک جفت کفش رسمی برایتان ضروری است.


خرید کفش چرم اداری شهرصندل


کفش چرم اداری رسمی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای مراسم و جلسات خاص است. در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که در خرید کفش چرم اداری مردانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟ با ما همراه باشید.

 

راهنمای خرید کفش اداری مردانه

راهنمای خرید کفش اداری رسمی مردانه

کفش چرم اداری رسمی مردانه نقش بسزایی در ظاهر و استایل اشخاص دارد. این مدل از کفش‌ها نیز تنوع خاص خود را دارند. به عنوان مثال اگر قصد دارید، کفش را برای جلسات کاری و محیط کاری بپوشید به دلیل اینکه ساعت‌های طولانی‌تری پا در کفش قرار دارد بهتر است، زیره سبک و منعطف داشته باشد یا کفش‌‌های بند دار رسمی‌تر هستند. همواره سعی کنید در خرید کفش چرم اداری رسمی مردانه به نکات زیر توجه کنید.

جنس و چرم استفاده شده

در این موضوع که جنس چرم بهترین گزینه است شکی نیست، اما انتخاب یک کفش که چرم با کیفیت و اصل داشته باشد موضوع مهمی است که باید به آن دقت کنید.

اگر کفش چرم واکس نخورده، خیلی براق است احتمالا چرم اصل نیست و از مواد شیمیایی و پلاستیکی در ساخت آن استفاده شده است.

اندازه پاشنه و جنس زیره

کفش ‌های اداری رسمی به دلیل اینکه با کت وشلوار ست می‌شوند بهتر است کمی پاشنه داشته باشند. اگر فردی با قامت کوتاه هستید پاشنه‌های 4 سانتی برایتان خوب است، در غیر این صورت اندازه پاشنه کمتر هم می‌تواند باشد.

جنس زیره نیز باید کاملا نرم و منعطف باشد و حالت شکنندگی نداشته باشد.

فرم کفش

فرم‌های مختلفی اعم از کفش‌های نوک تیز ساده، نوک تیز با طرح‌های حک شده روی پنجه، مربع، گرد و… در بازار وجود دارد. هرچند که انتخاب فرم کفش کاملا سلیقه ای است اما همه آنها برای هر فرد مناسب نیست و به عواملی مانند قد بستگی دارد. کفش‌های دارای پنجه گرد مردانه، برای همه افراد مناسب هستند و پا در آنها احساس بهتری دارد.

رنگ کفش

انتخاب رنگ کفش به لباسی که می‌پوشید و سلیقه شما بستگی دارد، اما کفش‌های چرم مشکی به راحتی با انواع رنگ‌ها ست می‌شوند.

کفش های ورنی 

کفش های کلاسیک مردانه در طرح ها و جنس های مختلفی وجود دارند اشبالت و جیر (نبوک) انواع مختلفی از کفش های رسمی هستند.

اگر قصد استفاده از کفش های ورنی مردانه را دارید پیشنهاد می کنیم کمربند ست آن را نیز تهیه کرده و آن ها را با هم ترکیب کنید. اگر تنها یکی از آن ها را از جنس ورنی انتخاب کنید ممکن است نمای بسیار وحشتناکی ایجاد کند. کفش هایی که از جنس اشبالت و جیر تهیه شده اند با شلوارهای کتان ترکیب فوق العاده ای را تشکیل می دهند. البته بهتر است کفش های نبوک یا همان جیر را برای روز های بارانی انتخاب نکنید و از کفش هایی با جنس چرمی یا چرم اشبالت استفاده کنید.

راهنمای خرید کفش اداری مردانه


“جهت مشاهده و خرید کفش کلاسیک مردانه کلیک کنید”


  • در آخر ذکر این نکته لازم است
  • پوشیدن هر مدلی کاملا بر اساس سلیقه است و ممکن است هر کس از یک سبک خاص از کفش های رسمی استفاده کند. اما برای موجه تر جلوه کردن کفش و راحت بودن بیشتر، بهتر است اصول انتخاب کفش رسمی بر اساس نیاز رعایت شود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *