معیار های مهم در خرید کفش مردانه

معیار های مهم در خرید کفش مردانه ؛ یکی از حساس ‌ترین و پیچیده ‌ترین انتخاب‌هایی است که آقایان شیک پوش چند وقت یک بار با آن مواجه می‌شوند خرید کفش مردانه است .

خرید کفشی که کاملا اندازه پای شما باشد، مناسب نیازها و استایل شما طراحی شده باشد و دوام و کیفیت عالی داشته باشد کار ساده‌ای نیست و نیاز به در نظر گرفتن فاکتورهای زیادی دارد . برای این که با مهم ترین معیارها و راهنمای خرید کفش مردانه آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معیار های مهم در خرید کفش مردانه | شهرصندل

ویژگی های کفش مردانه مناسب

  • اندازه کفش:

کفش مناسب باید دقیقا اندازه پای شما باشد. نه خیلی تنگ که هنگام راه رفتن اذیت تان کند و نه خیلی گشاد که تعادلتان را به هم بزند. با یک کفش با اندازه مناسب بایستی به راحتی تحرک داشته باشید و طوری نوک پا و کفش اندازه باشند، که به پایتان فشاری وارد نکند.

  • مقاومت:

ضخامت کفش بسته به فصلی که از آن استفاده می‌کنید باید به گونه‌ای باشد که تا حد امکان از پاهایتان در سرما و گرما محافظت کند. از طرفی زیر کفش باید مقداری عاج داشته باشد تا از سر خوردن شما جلوگیری کند. ضمن اینکه کفش باید از پای شما به خوبی مراقبت کند. به طوری که اگر پایتان روی جسم تیزی قرار گرفت، مطمئن باشید که کفش از پای شما محافظت می‌کند


‹‹برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید››


  •  دوخت :

یک کفش با کیفیت و ماندگار، به جای چسب کاری در قسمت لبه‌هایش به خوبی دوخته شده و همین عامل کیفیتی برای بسیاری از کفش‌ها است. به این ترتیب مطمئن هستید که در باران و گل و شرایط مختلف، به راحتی لبه‌های چسب از هم جدا نشده و چسبش باز نمی‌شود.

  • جنس کفش:

جنس کفش تان نباید طوری خشک باشد که انگار پایتان در چوب است. کفش باید به گونه‌ای باشد که تهویه مناسب را داشته باشد تا از تعریق بی ‌رویه پا جلوگیری کند. کفش‌های چرمی به خاطر ساختاری که دارند، معمولا گزینه بهتری هستند. به خصوص برای شما اقایان شیک پوش که احتمالا ساعات زیادی را با آن سپری می‌کنید.

  • انعطاف :

کفش باید راحت باشد. شما قرار است ساعات زیادی را با آن سپری کنید. بنابراین در صورت استفاده از کفشی که انعطاف کافی را نداشته باشد به مرور حتی نحوه راه رفتنتان هم ممکن است تغییر کند. احتمالا در این صورت باید منتظر تاول و میخچه در کف پاهای مردانه ‌تان باشید.

معیار های مهم در خرید کفش مردانه

  • کفی:

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که کفشی را انتخاب کردید که تنگ یا گشاد بوده و فروشنده قصد داشته با انداختن یا برداشتن کفی، آن را برای پایتان اندازه کند. این را به خاطر داشته باشید که هر کفی مناسب شما نیست. کفی کفش می‌تواند از فشار وارد به کمر و پا جلوگیری کند. ضمن این که با خاصیت ارتجاعی خود باید فشارهایی که به پاهایتان وارد می‌شود، کنترل کند.

نکات خرید کفش مردانه

  • دانستن دقیق سایز پا:

در مرحله اول اندازه دقیقه پاهای خود را بدانید؛ چه طول چه عرض پا. اگر برای خرید کفش حضوری اقدام می‌کنید حتماً کفش را امتحان کنید و حدود 30 ثانیه در فروشگاه قدم بزنید. کوچکترین تنگی، زدگی یا گشادی بیش از حد حس کردید بلافاصله کفش را تعویض کنید.

اطمینان داشته باشید فضای کافی برای تنفس انگشتان شما وجود دارد و پاها در کفش به شکل غیرطبیعی عرق نمی‌کند. موقع امتحان کفش همان جورابی را بپوشید که قرار است بعداً با آن استفاده کنید.

  • توجه به مارک‌های بادوام:

معیار های مهم در خرید کفش مردانه برای خرید کفش هر سبکی که باشد خود را محدود نکنید؛ مارک‌های متنوع زیادی وجود دارد اما سعی نکنید فقط به بعضی مارک‌ها توجه داشته باشید.

قبل از خرید کفش تحقیق کنید و برندهایی را انتخاب کنید که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و مدت زمان قابل توجهی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ حتی اگر برای این کار لازم است مسافت زیادی را طی کنید و در فروشگاه‌های دورتر از خانه دنبال کفش مورد نظر خود بگردید.

  • زمان خرید کفش:

توصیه می‌کنیم صبح نهایت بعد از ظهر به خرید کفش بروید. در طول روز پاهای شما هرچه بیشتر درون کفش باشد و بیشتر راه بروید حجم پاها نم‌نم منبسط می‌شود به عبارتی ورم می‌کنند؛ به همین دلیل ممکن است کفشی که صبح امتحان کرده‌اید و کاملاً فیت پاهایتان بوده است شب برایتان تنگ باشد پس زمانی را برای خرید کفش برنامه ‌ریزی کنید که پاهایتان در اندازه استاندارد خود قرار دارد یعنی اول روز.

سخن آخر:

این نکته معیار های مهم در خرید کفش مردانه را به خاطر داشته باشید که خرید کفش مناسب نوعی سرمایه گذاری برای سلامت پاهایتان است. در صورتی که استایل رسمی دارید، در محل کار بهتر است از کفش‌های چرم جیر یا معمولی استفاده کنید و کفش‌های ورنی یا چرم اصل را برای مجالس بگذارید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذات برده باشید .


‹‹برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید››


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *