کفش کالج مردانه چرم

 

کفش کالج چرم یک کفش کلاسیک و خوش استایل در میان انواع کفش مردانه است. در اکثر موارد رویه و زیره کفش کالج مردانه چرم کاملاً از جنس چرم ساخته شده و همین موضوع آن را به یک کفش با کیفیت تبدیل می‌کند.

کفش کالج مردانه یک عضو اصلی در کمد لباس آقایان محسوب می‌شود زیرا در استایل‌های گوناگونی کاربرد دارد. به طور سنتی میتوانید کالج خود را با کت و شلوار و کراوات بپوشید یا آن را با یک لباس غیر رسمی با شلوار جین و یک کت چرم مناسب نیز استفاده کنید.

کالج مردانه یک کفش بسیار محبوب در بین آقایان است. این کفش ظاهری شکیل و زیبا دارد که پوشیدن آن استایلی کاملا ویژه و متفاوت را برای شما ایجاد می‌کند.

کفش‌های کالج چرم، بسیار راحت هستند و همانطور که می‌دانید در تمام طول سال می‌توانید از کفش کالج استفاده کنید اما برای ایجاد استایل‌های رنگی با این کفش، تابستان بهترین فصل است.

کفش کالج از عرق کردن زیاد پاها جلوگیری می‌کند و شما هنگام پوشیدن آن احساس فوق‌العاده راحتی خواهید داشت. کفش کالج را می‌توان با جوراب و بدون جوراب پوشید. خیلی از افراد این کفش را بدون جوراب استفاده می‌کنند و این مورد به سلیقه و سبک استایل شما بستگی خواهد داشت.

 

 


<<برای دیدن مجموعه متنوع کفش صندل مردانه همین الان کلیک کنید >>


کالج کفشی شیک و بدون بند!

کفش های کالج نوعی کفش تخت یا دارای پاشنه کوتاه هستند که مدل راحتی دارند. این کفش ها طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا به خصوص میان جوانان دارد.

مهمترین مشخصه کفش کالج بی بند بودن آن است که پوشیدن و درآوردنش را راحت کرده است. البته که مدل های بندداری هم از این نوع کفش وارد بازار شده است؛ اما کفش کالج به نوع بدون بند آن بیشتر دلالت دارد.

کفش کالج وایلد اسمیت، کفش کالج آرلان، کفش کالج پنی، کفش کالج قایقی، کفش کالج ایتالیایی، کفش کالج بلژیکی از معروف ترین و مدرن ترین کفش های کالج می‌باشد.

در سرتاسر دنیا این کفش ها در جنس چرم کاربرد و طرفداران بیشتری دارد. ارتفاع کفش های کالج از ساق تا مچ پاست. کفش های کالج اغلب زیره نازکی دارند و پاشنه آن ها نیز بسیار کوتاه است.

کفش کالج چرم با انطباق بالا

این کفش با انواع شلوار جین و شلوارهای پارچه ای ترکیب زیبایی به وجود می‌آورد. بی جهت نیست که قدرت بالای انطباق این کفش همه را مجذوب خودش کرده است.

کفش کالج چرم را هم با جوراب میتوان پوشید و هم بدون جوراب! پوشیدن کالج بدون جوراب مدل هیجان انگیزی است که در استایل مردانه سال های اخیر بسیار مورد توجه بوده است.


کفش کالج چرم رنگی یا تیره؟

یکی دیگر از زیبایی های کفش کالج این است که می‌توان آن را با رنگ های مختلف امتحان کرد. برعکس خیلی از کفش ها که فقط رنگ مشکی و تن های تیره یا قهوه ای آن زیباست؛

کفش کالج چرم با رنگ های عسلی، نسکافه ای، سبز، بژ، خردلی، آبی نفتی و غیره بهترین گزینه برای انتخاب آقایان است. دیگر خودتان انتخاب کنید آن را با چه چیزی می‌خواهید ست کنید؛ با آن کجا می‌خواهید قدم بردارید؟ خیابان و پیاده روهای شهر یا اداره و محافل رسمی؟ هر چه موقعیت رسمی تر باشد بهتر است سراغ رنگ های خنثی با تن های تیره بروید. رنگ های شاد کفش های کالج چرمی هم  حال و هوای شما را در گشت و گذار های روزمره بهتر می‌کند.


<<شیک ترین مدلهای کفش کالج مردانه چرم همین الان در شهرصندل>>


کفش کالج چرمی براق یا مات؟

به جنس کفش کالج خود دقت کنید.  چرم مات هم در حالت های روزمره و معمولی انتخاب ایده آلی به نظر می‌رسد.

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *