استایل زنانه با کتانی سفید

استایل زنانه با کتانی سفید با واقعیت‌های سرگرم‌کننده تاریخی شروع می‌کنیم زیرا در مد می‌بینیم که ترندها (یک ترند چگونه به وجود می‌آید؟ 5 راه اصلی پیدایش و تحول ترند در دنیای مد) چرخش می‌کنند. برخی از قطعات هرگز از سبک خارج نمی‌شوند. تاریخ این کفش‌ها به سال 1800 برمی‌گردند.

کفش کتانی یک راه طولانی را پشت سر می‌گذارد. در اواخر قرن 18، مردم کفش‌های لاستیکی به نام plimsolls (باریک) پوشیدند، اما این کفش‌ها مشکلات زیادی داشتند، از جمله این‌که هیچ کفش مختص پای راست یا پای چپی وجود نداشت. در حدود سال 1892، شرکت لاستیک ایالات متحده کفش‌های لاستیکی راحت‌تری با تاج بوم به نام Keds تولید کرد. تا سال 1917، این کفش کتانی شروع به تولید انبوه کرد. کفش کتانی در سال 1924 بین‌المللی شد.

استایل زنانه با کتانی سفید

 

این زمانی است که یک مرد آلمانی به نام «آدی دسلر» با نام خود یک کفش کتانی را ایجاد کرد: آدیداس. این برند به محبوب‌ترین برند کفش کتانی و ورزشی جهان تبدیل شد.

جسی اوونز وقتی در المپیک 1936 موفق به کسب چهار مدال طلا شد، آدیداس را پوشید. در نیمه اول قرن بیستم، کفش‌های کتانی را بیشتر برای ورزش می‌پوشیدند.

اما در دهه 50، افراد شروع به پوشیدن آن‌ها به‌عنوان سبک مد کردند. نوجوانان بیشتری نیز بعد از دیدن جیمز دین در کفش کتانی در فیلم محبوب Rebel بدون علت، این مد را دنبال کردند.

پوشیدن کفش کتانی سفید هرگز کهنه نمی‌شود، اما همیشه ایده‌های تازه در مورد چگونگی ست کردن آن‌ها موجود است. این کفش به راحتی با همه‌چیز ست می‌شود. در زیر برترین ست‌های کفش کتانی سفید را آورده‌ایم.


<<جدیدترین مدل های کفش زنانه زمستانی همین الان در شهرصندل>>


شلوار جین

اولین انتخاب همه بانوان جهت ست کردن کتونی سفید با نوع پوشش، شلوار جین است. یقیناً بهترین استایل ممکن، ترکیب شلوار لی با کفش ورزشی سفید است. شما به راحتی می‌توانید با شلوار جین آبی پاره یا شلوار مشکی جذب یا اصلاً شلوار مام استایل گشاد، کتونی سفید به پا کنید؛ محدودیتی در رنگ و مدل ندارید.

مانتو بلند برای ست کردن با کتانی سفید

این مورد دغدغه بسیاری از بانوان است، ولی باید در این مورد بگوییم که اگر مانتوی کُتی ساده‌ یا مجلسی به تن دارید، از پوشیدن کتانی خودداری کنید، برای این نوع مانتو بهتر است کفش پاشنه بلند زنانه به پا کنید. فارغ از رنگ، اگر مانتوی شما سبکی اسپرت دارد، کتانی سفید انتخابی عالی است؛ برای مثال، مانتو کوتاه تا بالای زانو انتخاب مناسبی است، ولی بهتر است با مانتو خیلی بلند از پوشیدن کتانی خودداری کنید.

استایل زنانه با کتانی سفید | شهرصندل

 

شلوار ورزشی

استایل زنانه با کتانی سفید بدون شک پوشیدن لباس و شلوار ورزشی همان چیزی است که اغلب بانوان با رانینگ سفید دوست دارند. سِت ورزشی در هر مدل و رنگی با این کفش ورزشی سفید هماهنگ بوده و نشان از این دارد که شما تا چه اندازه فردی فعال و دارای روحیه‌ای جوان هستید.


<<برای دیدن شیک ترین مدل های کیف زنانه همین الان کلیک کنید >>


ست کفش کتانی سفید با پیراهن

پوشیدن کفش کتانی سفید با انواع پیراهن های سارافونی یا ساحلی و هر نوع پیراهن دیگری استایل راحت و تابستانی برایتان می سازد. کفش کتانی سفید یکی از مهمترین عناصر برای استایل کژوال هستند اما اگر به یک مهمانی رسمی دعوت شدید فراموش نکنید که کفش های پاشنه بلند شایسته تر هستند.

استایل زنانه با کتانی سفید

 ست کفش کتانی سفید با دامن

دامن کوتاه یا بلند؟ مساله این است! برای ست کردن کفش کتانی سفید با دامن بهتر است از دامن کوتاه با چین دار و کلوش استفاده کنید.

آزادی و راحتی دامن ها یک خصیصه مهم برای یت کردن هستند. فراموش نکنید که ست آن دو با یکدیگر برای یک استایل راحت و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

ست کفش کتانی سفید با لباس های تمام سفید رنگ سفید وجه مشخصه استایل مینیمال به شمار می رود.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک ست زیبا و دوست داشتنی مخصوص تمام فصل ها هستید می توانید آن را از سایت فروشگاه شهرصندل به صورت آنلاین خرید کنید. ما نیز یه شما یک خرید امن و آسان ار هدیه میکنیم. پیشاپیش از حسن اعتماد و خرید شما نیز متشکریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *