راهنمای ست کردن رنگ کفش با لباس

راهنمای ست کردن رنگ کفش با لباس ، اگر رنگ کفش را به درستی انتخاب کنید استایل شما جذاب تر خواهد بود .اما اگر درست انتخاب کردن آن دچار اشتباه شوید می‌توانید استایل خود را به کلی نابود کنید.

رنگ ها برای ست شدن با لباس ها شرایط خاصی دارند. اما یکی از راه های بسیار ساده برای اینکه کفشی داشته باشید . بتوانید آن را با بیشتر لباس هایتان به راحتی ست کنید .استفاده از کفش‌های با رنگ خنثی می باشد .رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی و طوسی می‌توانند به راحتی با دیگر لباس‌های شما ست شود.

راهنمای ست کردن رنگ کفش با لباس

برای انتخاب مدل‌ها و رنگ‌های لباس‌ها و کفش‌ها عوامل مختلفی را باید مد نظر داشت. از جمله: مکانی که قرار است در آن از مجموعه لباس‌ها وکفش‌مان استفاده کنیم.زمان استفاده از لباس‌ها و کفش، شرایط و مناسبتی که برای آن از لباس‌ها و کفش استفاده می‌کنیم.ترندها و مد روز در صنعت کفش، موقعیت سنی، موقعیت اجتماعی و سلایقی که در پوشش داریم.

قوانین کلی برای ست کردن رنگ کفش با لباس

کفش هایی را انتخاب کنید که یک سایه تیره تر لباس‌های شما باشند.

رنگ های مکمل را بشناسید زیرا این رنگ ها همیشه با هم قابل ست شدن هستند.

رنگ های مشابه در گروه های رنگی سرد و گرم همیشه می توانند باهم ست شوند.

از طیف های رنگی مختلف برای یک رنگ پایه استفاده کنید.

 


<< برای دیدن جدیدترین مدلهای کفش مردانه همین الان کلیک کنید>>


نکته ای در رابطه با کفش همرنگ با لباس

یکی از پیشنهاداتی که می‌تواند مفید باشد این است که رنگ کفش هایتان دقیقا مطابق با رنگ لباس‌تان باشد .این نوع انتخاب بیشتر برای پیراهن های کوتاه کلاسیک که مناسب برای مهمانی هستند کاربرد دارد .دقت کنید کفشتان را به طوری انتخاب کنید که پاشنه و داخل پاشنه همگی به رنگ لباس باشد.

 

 


<<تنوع بی نظیر کفش صندلهای زنانه همین الان در شهرصندل>>


کتانی های رنگی با چه رنگ لباس هایی ست میشوند

اگر ترجیح می دهید که از کفش های رنگی استفاده کنید باید بگویم که کار شما کمی سخت تر است. اما جذابیت این کتانی ها بسیار بیشتر است نگران نباشید .گزینه های زیادی برای پوشیدن لباس برای شما وجود دارد و از آنجایی که کتانی های رنگی بسیار در چشم هستند .شما باید لباس هایی با رنگ خنثی استفاده کنید تا تعادل در ظاهر شما حفظ شود .شلوار جین در هر رنگی یکی از بهترین انتخاب ها برای هماهنگی با کتانی های رنگی می باشد .لباس های رنگ روشن مانند سفید، کرم یا آبی روشن نیز گزینه های خوبی در کنار این کتانی رنگی هستند.


<< مجموعه شیک ترین کفش ها و بوت های  زنانه پاییزه و زمستانه>>


کتانی سفید

برای ست کردن لباس  اسپرت، کفش سفید رنگ یکی از جذاب ترین انتخاب ها برایتان خواهد بود. زمانی که صحبت از رنگ سفید کفش می شود، تیپ رسمی و کلاسیک به کنار رفته و تنها تیپ اسپرت مورد توجه قرار می گیرد.

حتما شما هم طرفدار پر و پا قرص اسنیکرهای سفید هستید. کتانی های مینیمالیست سفید هیچوقت جذابیت خود را از دست نمی دهند. علاوه بر آن، شما می توانید به راحتی آن را با هر رنگ لباسی، از مشکی و سرمه ای گرفته تا خاکستری و آبی، ست کنید اما خب با تمام اینها شلوار جین بهترین انتخاب در کنار آن خواهد بود.

راهنمای ست کردن رنگ کفش با لباس

 


<<فرصت دیدن صندل های طبی مردانه را از دست ندهید>>

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *